Centrum Usług Internetowych
VoiceBot - zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości internetowej
(dostęp 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu)
Dyspozycję odblokowania, lub zablokowania dostępu do bankowości internetowej można złożyć w placówkach Banku osobiście lub telefonicznie, lub na stronie logowania do bankowości internetowej.
Pragniemy poinformować, że usługa umożliwiajaca reset hasła lub blokadę dostępu z poziomu przeglądarki internetowej dla klientów Banku Spółdzielczego w Bartoszycach funkcjonuje z wykorzystaniem VoiceBot (asystenta głosowego) - przyjmująca dyspozycje odblokowania/zablokowania również poza godzinami pracy Banku.
Ze względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy z asystentem głosowym są nagrywane, w przypadku gdy nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie zapraszamy do placówek Banku.
Odblokowanie dostępu wymaga dodatkowej weryfikacji danych Klienta. Bank może żądać między innymi podanie przez Klienta prawidłowego hasła telefonicznego wprowadzonego wcześniej w systemie bankowości internetowej.
Zachęcamy do zdefiniowania hasła telefonicznego służącego do weryfikacji w trakcie rozmowy z pracownikiem Banku.
Ustawienia hasła można dokonać w systemie bankowości internetowej w opcji:
USTAWIENIA - ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO
Opis czynności resetu i blokady dostępu z wykorzystaniem usługi VoiceBot